Pedichiura cu pesti

Pedichiura cu pesti. Ce stiti depre pedichiura cu pesti ?
Credeati ca exista si o astfel de metoda pentru a obtine o pedichiura de invidiat de catre admiratori, ei bine exista. Eu nu stiam ca exista, si daca imi spunea cineva ca trebuie sa iti lasi iubita la pesti, sa aiba un mers frumos... il luam pe respectiv la bataie, si ii recomandam sa o trimeata pe masa!
Dar acum pentru ca am aflat ca exista, nu prea mai am ce sa zic, stiu ca sunt niste pestisori minune, nu sunt neam nici cu Florin Peste nici cu Adrian Minune, sunt doar pestisorii minune, si nu sunt piranha, daca aveati impresia ca despre acesti pesti este vorba.
Sunt niste fâţi care iti consuma pielea moarta de pe picoir, un fel de pittbuli cu branhii, care nu fac alceva decat sa te muste,  ca doar in asta au calificare, sa dea din gura ca "Salam" si lumea sa dea cu banii pentru serviciul prestat.
Acest tip de pedichiura cu pesti  este catalogat de lux, si imi explic si de ce, unde gasesti tu niste fâţi , care sa te pupe pe picioare, atunci cand iti put picioarele... sa fim seriosi!
Este de lux pentru ca acele persoane care se duc sa isi faca pedichiura, au multi bani si nu le put piciaorele, ca daca duceam un fierar betonist, sa i se ia pielea moarta de pe picioare, sa spargea acvariul de la imputiciuniile aluia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu