Bancuri Facebook

Bancuri Facebook : O colectie mereu in crestere cu bancuri Facebook . Bancuri : Colectia cu cele mai bune Bancuri cu si despre Facebook, Bancuri cu Tarani, Bancuri cu Blonde, Bancuri cu Garcea,
etc. Am postat aicisea o lista cu cele
mai interesante bancuri facebook!




1. O tanara la spovedanie:
- Parinte, eu...
- Stiu, fiica mea, ce ai facut, ca suntem prieteni pe Facebook, am vazut poze, am citit ce ai scris pe perete... Mi-a fost destul.
- Si ce trebuie sa fac ca sa fiu iertata, parinte?
- Sa dai like la 10 manastiri.



2. Bunica pe patul de moarte isi cheama nepotul si-i spune:
- Nepotelul meu drag, eu pot muri in orice moment asa ca vreau ca tu sa mostenesti  toata verea mea!
- Vila, fermele, herghelia de cai, tractorul, toate animalele de casa si cei 25 de milioane de dolari, toate vor fi ale tale !
-Wow! Wow! - exclama nepotul.
- Multumesc bunico, nu stiam ca ai asa o avere.
- Unde este ferma de care vorbesti?
Bunica raspunde dandu-si ultima suflare:
- Pe Facebook ....

Un comentariu: